انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)

انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوییچ) و آدرس mohammaddindar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 ويندوز 7 امکان جالبي در اختيار علاقه‌مندان CMD قرار داده است تا بتوانند به سادگي از اين ابزار در هر مسير از هاردديسک و يا حافظه بهره‌برداري کنند؛ بدون آن‌که مجبور به تايپ کردن آن مسير باشند.

اين کار بسيار ساده است. براي انجام اين کار دکمه شيفت را نگه داريد و داخل پوشه مورد نظر خود و روي پس‌زمينه راست کليک کنيد. مثل هميشه منوي آبشاري نمايش داده مي‌شود، با اين تفاوت که گزينه Open Command Window Here نيز به اين منو افزوده شده است.

در صورتي که اين گزينه را انتخاب کنيد، پنجره CMD باز خواهد شد در حالي که آدرس همين پوشه به عنوان مسير جاري آن تعيين شده است.

با گرفتن دکمه شيفت و راست کليک کردن روي هر چيزي، مي‌توانيد گزينه‌هاي کاربردي بيشتري را نيز مشاهده کنيد که معمولا بيشتر به درد حرفه‌اي‌ها مي‌خورند و به احتمال زياد مايکروسافت نيز براي جلوگيري از سر در گمي کاربران معمولي آن‌ها را پنهان کرده است. به عنوان نمونه با گرفتن شيفت، روي يک فايل يا پوشه راست کليک کنيد و ماوس را روي گزينه Send to ببريد. مشاهده خواهيد کرد که تمام پوشه‌هاي کاربري شما به مسيرهاي کلاسيک قبلي افزوده شده است تا به عنوان مثال فايل يا پوشه انتخابي را با يک کليک در My Documents و يا ميزکار خود کپي کنيد.

به طور کلي گرفتن شيفت و راست کليک کردن روي هر فايل، پوشه يا فضاي خالي، باعث مي‌شود که متناسب با محل کليک شده، امکانات بيشتري در منوي حاصل از راست کليک نمايش داده شود.

خوب است بدانيد که گرفتن شيفت مي‌تواند روي کليک چپ نيز تاثيرگذار باشد. با گرفتن شيفت و چپ کليک کردن روي آيکون‌هاي نوار وظيفه، مي‌توان دو پردازش متفاوت از يک برنامه را به طور همزمان اجرا کرد. با تکرار اين کار مي‌توان تعداد پردازش‌ها را بيشتر و بيشتر کرد، در حالي که چپ کليک کردن معمولي روي آيکون‌هاي نوار وظيفه تنها باعث مينيمايز و ماکسيمايز شدن صفحه برنامه‌هاي باز شده مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 9:4 ] [ محمد دیندار ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 73894
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



ایران رمان